کد خبر : ۲۲۱۳۰۳ تاریخ خبر: ۱۳۹۵/۰۶/۲۳ ساعت ۲۰:۳۷

رئیس عمران و برنامه ریزی فرمانداری دزفول خبر داد:
ارتقای ۲۰ درصدی اعتبار امسال برخی دستگاه های دزفول

رئیس عمران و برنامه ریزی فرمانداری دزفول گفت: اعتبارات سال جاری برخی دستگاه های اجرایی دزفول نسبت به سال گذشته تا ۲۰ درصد ارتقا داده شده و بیشترین اعتبار مربوط به راه و شهرسازی است.

 ارتقای ۲۰ درصدی اعتبار امسال برخی دستگاه های دزفول

به گزارش خبرنگار شبکه خبری دز(دز ان ان)، فریدون روغنی زادگان ظهر امروز سه شنبه در کمیته برنامه ریزی شهرستان دزفول که در محل فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: تمام اعتبارات در نظر گرفته شده برای استان خوزستان در سال ۹۵ بالغ بر ۶۰۰ میلیارد تومان است که از این میزان ۵۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان برای دزفول در نظر گرفته شده است.

وی افزود:  اعتبارات سال جاری برخی دستگاه های شهرستان دزفول نسبت به سال گذشته تا ۲۰ درصد ارتقا داده شده  ضمن اینکه امسال بیشترین اعتبار به راه و شهرسازی و آب و فاضلاب روستایی اختصاص یافته است.

رئیس عمران و برنامه ریزی فرمانداری دزفول با بیان اینکه اعتبارات مذکور هیچکدام از مدیران شهرستان را راضی نخواهد کرد، هشدار داد: مسئولان ادارات شهرستان از امروز باید تلاش خود را برای رایزنی با مدیران کل خود در راستای جذب اعتبارات آغاز کنند چرا که علاوه بر ۶۰۰ میلیارد مذکور، اعتبارات مازاد و ملی زیادی نیز در استان وجود خواهد داشت.

اعتبارات همان ۹ درصد همیشگی است
روغنی زادگان ادامه داد: اعتباری که نصیب شهرستان شده همان ۹ درصد همیشگی است اما مدیران دزفولی باید با همت و هوشیاری بتوانند میزان قابل توجهی از اعتبارات ملی و مازاد استان را نیز وارد دزفول کنند که در این صورت می توان به پیشرفت پروژه های شهرستان امیدوار بود.

وی با اشاره به محدودیت های موجود در ۵۳ میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته به دزفول، توضیح داد: از اعتبارات مذکور، هشت درصد سهم بنیاد مسکن، ۱۰ درصد سهم تامین آب های روستایی، سه درصد سهم حوزه های علمیه و یک درصد برای بسیج شهرستان دزفول خواهد بود که پرداخت این درصد از اعتبارات الزامی است. ضمن اینکه در تکمیل و احداث و واگذاری بسیاری از پروژه ها نیز الزام صورت گرفته است.

روغنی زادگان در ادامه گفت: ۷۷۰ میلیون تومان برای تعریض و بهسازی جاده چهارراه آوج به میانرود، ۴۶۲ میلیون تومان برای ۲ بانده کردن جاده بن جعفر، یک میلیون تومان برای نصب گاردریل و خط کشی جاده سردشت در بخش راه در دزفول در نظر گرفته شده که بیشترین رقم اعتبار نسبت به سایر بخش ها است.

وی با بیان اینکه ۵۰ میلیون تومان برای ساخت دبیرستان ۵ کلاسه رفیعیان در نظر گرفته شده از پیش بینی ۲۰ میلیون تومان اعتبار برای احداث پایگاه امداد و نجات شهیون نیز خبر داد.

رئیس عمران و برنامه ریزی فرمانداری دزفول ادامه داد: علاوه بر این، طبق الزام ۸۰ میلیون تومان برای تعمیر و نگهداری حوزه علمیه دزفول، یک میلیارد و ۴۹۳ میلیون تومان برای احداث حوزه علمیه الزهرا و یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان نیز ۱۵ برای احداث مرکز خدمات حوزه های علمیه دزفول اختصاص یافته است.

روغنی زادگان اضافه کرد: سرجمع اعتبارات شهرداری های شهرهای اقماری دزفول از ۲ محل ماده ۱۸۰ و تملک دارایی نیز ۹۰۰ میلیون تومان است که این شهرداری ها باید برای جذب اعتبارات از طریق دیگر تلاش مضاعفی داشته باشند.

وی در ادامه به بیان دیگر پروژه های الزام شده برای احداث و تکمیل در دزفول از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان خوزستان پرداخت.

به گزارش دز ان ان، مدیران برخی ادارات دزفول در این جلسه به بیان انتقادات و سوالات خود در خصوص اعتبارات تعریف شده برای دستگاه های اجرایی خود پرداختند.

برچسب ها: فریدون روغنی زادگان عمران و برنامه ریزی فرمانداری دزفول ارتقای اعتبار